Pages

Subscribe:

12 Haziran 2013 Çarşamba

Ermenek İlçe Tanıtımı 7

/2/42
Firan Kalesi (Ermenek Kalesi)
Görmel Köprüsü (Ala Köprü)
Mennan Kalesi
Maraspoli (Maraspulla) Mağarası
Meydan camii
Büklü Baba Sultan Ziyareti
Sipas Camii
İkizin İni Tapınağı
Ulu Camii
Karaman Bey İmareti,
Akcamescit Camii
Tol Medrese (Musabey Medresesi)
Balkusan'da (Bağbelen) Karaman Bey ve oğlu Mahmut Beylerin Türbesi
ERMENEK İLÇE EĞİTİM
/2/43
İlçemizde arazinin dağlık olması, tarım ve ticaretin gelişmemesi, halkın fakir olması nedeniyle öğrenime karşı ilgi çok fazladır. İlçemizde eğitimin istenilen düzeye ulaştırılması için her türlü kaynak seferber edilmiştir.
/2/46
 İlçemizde okuma yazma oranı %100'e yakındır. İlçemizde 36 (İlköğretim ve Ortaöğretim) okulda toplam 295 öğretmenimiz mevcuttur. Bunlardan 9 okul öncesi öğretmeni, 188 branş öğretmeni ve 98 sınıf öğretmeni Bunun dışında 4 anasınıfı usta öğretimiz görev yapmaktadır. İlçemizde toplam öğrenci sayımız (okulöncesi-ilköğretim-ortaöğretim) 6442'dir. İlçemiz genelinde toplam 11 okulda anasınıfı açılmıştır. Bu sınıflarımızda toplam 114 öğrenciye 9 öğretmen, 4 usta öğretici ile eğitim verilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sayfamızı Beğenmenizle
Mutluluk Duyarız